Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

 

Ons retourbeleid biedt klanten 14 dagen de tijd om een retour aan te vragen, gerekend vanaf de dag dat je jouw bestelling hebt ontvangen.

Als je product ongebruikt is, zich nog in de originele verpakking bevindt en je binnen de 14 dagen retourperiode valt, en het product voldoet aan de onderstaande voorwaarden, bieden we je graag een terugbetaling aan. Wij hanteren een 100% tevredenheidsgarantie, omdat we geloven dat onze producten van de hoogste kwaliteit zijn en jouw verwachtingen zullen overtreffen.

Om een retour te starten, verzoeken we je om eerst contact met ons op te nemen via info@comfyfinds.nl.

Retourzendingen zonder voorafgaand verzoek worden niet geaccepteerd.

Je kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over retourzendingen via info@comfyfinds.nl

**Producten die niet geretourneerd kunnen worden:**
- Verzegelde producten waarvan de verzegeling verbroken is, kunnen niet worden geretourneerd.
- Producten die volgens de specificaties van de consument zijn gemaakt (maatwerk).
- Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
- Producten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.
- Bepaalde producten in de categorie "Beauty" kunnen niet geretourneerd worden wegens hygiënische redenen. Voor vragen hierover kun je contact opnemen met onze klantenservice.

**Terugbetalingen**
We laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd. Indien goedgekeurd, ontvang je binnen 10 werkdagen automatisch je geld terug via de oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het soms enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt.

Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds de goedkeuring van je retourzending, neem dan contact met ons op via info@comfyfinds.nl

**Schade en problemen**
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem direct contact met ons op als het product defect, beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Zo kunnen we het probleem snel voor je oplossen.

**Ruilen**
De snelste manier om het juiste product te ontvangen, is door het artikel dat je hebt te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen zodra je retourzending is goedgekeurd.

**Europese Unie - 14 dagen bedenktijd**
Als je bestelling binnen de Europese Unie is geplaatst, heb je naast ons 30 dagen retourbeleid, ook recht op 14 dagen bedenktijd. Je kunt je bestelling zonder opgave van reden annuleren of retourneren. Het artikel moet zich echter in dezelfde staat bevinden als bij ontvangst: ongedragen, ongebruikt, met labels en in de originele, onverzegelde verpakking. Je hebt ook de aankoopbon of het bewijs van aankoop nodig.

**Producten die niet in aanmerking komen voor volledige terugbetaling**
Gratis of promotionele artikelen komen niet in aanmerking voor een terugbetaling. Als aan de retourvoorwaarden is voldaan, ontvang je een tegoedbon.

**Defect product?**
Vervelend! Mocht je product beschadigd zijn tijdens transport, dan sturen we je de eerste keer kosteloos een nieuw pakket toe. Een terugbetaling is in dit geval niet mogelijk. Mocht het product voor de tweede keer beschadigd aankomen, dan krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

**Verloren pakket?**
In het geval van een verloren of niet-afgeleverd pakket door logistieke redenen, sturen wij je eerst een nieuw pakket voordat we overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid.

**Levering bij afwezigheid of postkantoor**
Als een pakket bij je thuis of op een postkantoor wordt afgeleverd en niet wordt opgehaald, gaat het automatisch retour naar ons magazijn. In dat geval zijn wij gerechtigd €15 in te houden op het bedrag dat je terugkrijgt om de gemaakte leveringskosten te dekken.

**Waarom kunnen beauty- en gezondheidsproducten niet worden geretourneerd?**
Vanwege hygiënevoorschriften kunnen bepaalde producten, zoals BH’s, gezichtsreinigers, gepersonaliseerde artikelen en schoonheidsproducten, niet worden geretourneerd. Dit is voor de veiligheid en gezondheid van al onze klanten. Wij staan hierin niet alleen; andere aanbieders van schoonheids- en gezondheidsproducten hanteren om dezelfde redenen ook strikte retourvoorwaarden.

Neem gerust contact op met onze klantenservice bij verdere vragen!